hit counter script



Nya STORA koftor


Nya superoversizade koftor att hålla en frusen Madelen varm under hösten och den kommande vintern. Min favvis är den supervarma mörklila koftan, men Preppy koftan är inte fyskam heller. När jag ser Prep koftan tänker jag på just boken Prep som jag för läser nu på engelska! Bra bok, och underbara koftor!

10 Responses to “Nya STORA koftor”

  1. Anonymous Anonym 

    shit vad snygg den lila var! vartifrån är de?

  2. Anonymous Anonym 

    Mormors gamla! Så de finns tyvärr inte att köpa längre skulle jag gissa.

  3. Anonymous Anonym 

    snygga koftor!
    Såg på dina kommentarer att den lila var din mormors, så det lönar sig inte att fråga varifrån den är då;)
    Men den vita då? den var snyggast tycker jag, ser lagom mysig ut. Vart hittade du den?

    Älskar din blogg förresten :)

  4. Anonymous Anonym 

    Supersnygga. Speciellt den lila - me like! Ibland (läs: ofta) är mormödrar bäst. Själv sitter jag i ny mörkgrå kofta från Lindex, supermjuk och gosig :)

  5. Anonymous Anonym 

    RE Antonia: Förlåt, jag var nog inte tydlig nog, båda är mormorsfynd. And i love 'em :)

    RE: Supermysiga javisst! Mormor är att lita på när det gäller att fynda.

  6. Anonymous Anonym 

    skit snyygga! använder du photoshop till dina kollage?

  7. Anonymous Anonym 

    Tack så mycket :) Jepp, det gör jag!

  8. Anonymous Anonym 

    Ååhh, super fina koftor. Dom ser verkligen mysiga ut! :)

  9. Anonymous Anonym 

    Super sngga och mysiga. Me like

  10. Anonymous Anonym 

    kul med mormorsfynd. jag fick en skinnjacka av min mormor och den är ju kanon =) ska nog dit och rota lite mer

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se