hit counter script



Oh Gardenia, where are thou?


Jag helt enkelt älskar dom, men som med praktiskt taget allt annat finns de inte i Norrland heller. Give me a break, allt man vill ha ska vara så himla omöjligt att få. Crap! Vill ha ett par svarta med rosetter. Ah well, vad kan lilla jag göra åt saken? Kanske får mejla R's BigSister som är stationerad i Sthlm. Anyways, dom är för söta och jag vill ha dem!

4 Responses to “Oh Gardenia, where are thou?”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag vet, skittråkigt. De är ju såå söta! Varför ska Norrland alltid ligga såå långt bort? :/
    Men, de finns väl fortfarande på Zapada.se, eller?

  2. Anonymous Anonym 

    Testade ett par igår och dom är gudomligt sköna och otroligt fab! Vill också ha ett par.. Har letat din kjol men utan vidare resultat, men lovar att ta en till kik till helgen! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Jag testade ett par igår och dom är verkligen otroligt fab! Förresten har spanat efter din kjol men har tyvärr inte hittat den på nåt hm inne i stan, men lovar dig att ta en ännu närmare kik till helgen! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Oj jag terroriserar dig.. trodde inte att båda kom fram :D haha

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se