hit counter script



Mulberry & Dior vintage


Mulberry Bayswater känns som ett säkert kort för oss med tunn plånis. Baysen är tidlös och supersnygg. Tyvärr blev valet av väskköp inte fullt lika självklart efter att jag sett Mulberry Piccadilly. Den är mycket större men identisk till utseendet. Jag behöver ju verkligen en stor väska! Fybubblan att allting ska vara så svårt. Hur som helst har jag en hel del betänke tid på mig, de är ju som sagt inte helt gratis någon utav dem.

Dior Vintage handväskorna är inte heller fyskam. De går ju lös på en hel del de med men man kan ju faktiskt fynda. Vill verkligen ha en superstor och rymlig monogramväska i schysst vintage stuk. Blå eller röd har ingen som helst roll. Har ni några tips på vart jag hittar en liknande denna? Jag. Måste. Ha. En!

Alla bilder lånade från Bambii, vintage queen herself!

3 Responses to “Mulberry & Dior vintage”

  1. Anonymous Anonym 

    www.lauritz.com är en bra sida om man vill köpa äkta vintage fynd, kanske finns där :)

  2. Anonymous Anonym 

    satsa på mulberry vintage.. ;)

  3. Anonymous Anonym 

    ha ha ha google påmig själv och fann din sida:=)



    Mvh jessica www.bambii.blogg.se

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se