hit counter script



Question time!


Okey! Ska besvara lite frågor jag fått nu ang blandannat skola och boende. Det känns som att jag måste skriva det här istället för i kommentarer, det blir så himla tjatit efter ett tag att repetera.



Karolina on 9:02 AM
Har du flyttat hemifrån nu? Haha, jag fattar ingenting just nu.. explain!

RE: Jag har bott i egen lägenhet ett tag eftersom jag studerar på annan ort. Det är så långt mellan de olika utbildningarna här i lappland, man måste oftast pendla eller flytta! Därför har jag flyttat. Det är ca 15 mil hem till mig från lägenhetsdörren, känns lite tufft att ha familjen och pojkvännen så himla långt borta. I have to eftersom jag valde att gå den linje jag går.



Karolina on 7:49 PM
Varför börjar du ettan? Börjar om?

RE: Nope, jag börjar inte om! Första året gick jag linjen IT/Media på John Bauer gymnasiet, men kände att det inte riktigt var rätt för mig. Så jag fick byta skola helt enkelt. Bytte till en linje som är snarlik den jag tidigare gick. Nu går jag Media Journalistik 2:an på en ny skola, och med en ny klass. Jag hoppade alltså in i den klassen och började tvåan samtidigt som dom!



Ida on 1:45 PM
Kan man inte få se lite bilder på din lägenhet? :) bor du där själv? toppebra blogg!

RE: Tack så mycket, nu blev jag glad. Jepp, jag har planerat ett tag nu att sätta in några pics på lägenheten, men det är ju roligare om det är bilder på en färdig lägenhet, och inte en halvfärdig. Så jag väntar tills den är helt klar, eller iaf någorlunda färdig. Och indeed bor jag själv, men funderar på att skaffa guldfisk! haha



Ellen on 1:51 PM
Åh, vart gör du dina söta kollage?

RE: Alla mina kollage knåpar jag ihop med hjälp av Photoshop cs 9.0! All installation av programmet har min pojkvän fixat och donat med så i'm afraid att jag inte är så stor hjälp med vart man kan hitta programmet, om man inte köper det vill säga (dyyyrt) sorry. Sen har jag använt mig av olika penslar som man hittar på massa sidor på internet. De mesta gör jag dock på frihand. Mycket klipp och klistra kan jag lova. Jag är en photoshop addict och blir väldigt eggad att massproducera till den yttersta grad när ni har lämnat så fina komplimanger. Det värmer.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se