hit counter script



Back to the bench


Tillbaka till bänken it is. Skolan börjar på onsdag kl 09.00. Ny klass, ny skola, nytt allt. Återkommer med er bloggande på fredag. Tills dess, ha ett trevligt veckoslut. Tjingeling! Nu blir det att titta på ett par H&M jeans!

9 Responses to “Back to the bench”

  1. Anonymous Anonym 

    Varför börjar du ettan? Börjar om?

  2. Anonymous Anonym 

    Första gången jag är inne på din blogg, men redan en favorit! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Spännande!

  4. Anonymous Anonym 

    Oh. Gymnasiet? Hoppas du kommer trivas då :)

  5. Anonymous Anonym 

    Hej, tänkte fråga dig om du har ett tips på en väska som man får plats med skolböcker i som inte kostar allt för mycket. Snälla ge mig tips!

  6. Anonymous Anonym 

    H&M har verkligen kommit med en bra jeans kollektion!

  7. Anonymous Anonym 

    Jag har redan gått mitt första år på gymnasiet och är nu inne på mitt andra, förstår förvirringen! Men jag har bytt linje och skola, men fått hoppa in i årskurs 2 eftersom vi läst nästan samma saker på de båda linjerna!

    Åhlens har jättefina och rymliga väskor! Har en skinnväska från Åhlens som varit min vän i snart ett år! Har haft min bärbara datorn plus moms i den och it's still going strong! Spring och kolla på Åhlens

    H&M jeansen är verkligen skitsnygga! Har hittat ett par som troligtvis flyttar in i min garderob på måndag! Skitnajs att H&M har tagit sig tid att se över sina jeanskollektioner och jobba vidare på ideer och att de släpper en clean nytänkande kollektion!

  8. Anonymous Anonym 

    tack för tipset :)

  9. Anonymous Anonym 

    ingen orsak :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se