hit counter script



Blogga snällt!


Tyvärr kommer det alltid finnas människor som trackar ner på oss bloggägare. Det kommer att handla om everything and nothing, bara för att få trycka ner. Det här är en vida diskuterad plåga som tyvärr inte kommer att försvinna. Jag ber dig dock tänka en eller två gånger innan du skriver något dumt i min, eller någon annans blogg. Allt som kan ses som stötande blir riktat mot en människa. Du skriver det i en blogg, men orden träffar en människa. Jag skulle bli mer än tacksam om jag slapp fler onödiga kommentarer, och jag är nog inte ensam. Tänk på att du har en skyldighet som människa att se till att behandla andra som du själv vill bli behandlad.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se