hit counter script



I'm home!


Åh blä så himla trött jag varit på senaste tiden, känns helruttet! Det enda jag orkat göra ikväll är att lägga av en internet beställning av VR prenumerationen jag lovat att unna mig själv så länge nu! Kändes rederligt bra att kunna beställa till min egen lägenhet, till min dörr. Me like! Ska göra en såndär milslång och kanske lite tråkig lista på veckans inköp, sen ska jag..

"powerwalka till spisen, koka lite gröt och gömma mig för Bingo Rimér" Ebbastyle!
Nej, det ska jag faktiskt inte.. bara småfyndigt sådär.

Veckans inköp
♥ Ny phonie! Nokia 6111 Rosa
♥ Stora pearlearrings, tappar alltid det ena av varje par?
♥ Svarta lackballerinas från Wedins
♥ Supersköna hotpants i svart från H&M
Smoothie bär till mina nya nyttiga frukostmornar

5 Responses to “I'm home!”

  1. Anonymous Anonym 

    Har du flyttat hemifrån nu? Haha, jag fattar ingenting just nu.. explain!

  2. Anonymous Anonym 

    Den där mobilen är sååå snygg!! Vill ha!

  3. Anonymous Anonym 

    Jepp, jag bor i egen lägenhet nu eftersom jag studerar på annan ort. I Västerbotten finns så många små samhällen och de ligger så himla långt ifrån varandra. Vi måste studera på annan ort om vi inte vill gå Natur eller samhälls. Andra linjer finns på andra orter. Så jag bor nu 15mil från hemmet och studerar. I egen lägenhet.

    Den är jättefin!

  4. Anonymous Anonym 

    Kan man inte få se lite bilder på din lägenhet? :) bor du där själv? toppebra blogg!

  5. Anonymous Anonym 

    Jo jag har planerat att göra ett litet "hemma hos mig" reportage. JOch yes indeed bor jag själv, kanske får jag sällskap av en guldfisk snart, men.. han har inte bestämt sig.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se