hit counter script



The NO and the YES!


Hur hög midja är FÖR hög midja?

5 Responses to “The NO and the YES!”

  1. Anonymous Anonym 

    HAHA, den vänstra bilden, det är så jag känner mig när jag har jeans med hög midja! bara inbillning hoppas jag ;)

  2. Anonymous Anonym 

    HAHAHAHHAHAH

  3. Anonymous Anonym 

    Dem där CM-jeansen är verkligen inte vackra ;)

  4. Anonymous Anonym 

    Älskar CM, men nu har dom rökt på ordentligt på kontoret. Fy Fy FY f*n rent ut sagt..inte najs alls :)

  5. Anonymous Anonym 

    Ser precis ut som man gör i speglarna i lustiga huset på grönan...
    Är inte så förvånad att det är just CM dock, de har aldrig satsat på att göra kroppsmickrande jeans... (i alla fall jag får helt platt rumpa och krumma fula ben i deras byxor, om jag ens får upp dem över fötterna).
    De till höger, vad är det för några? Snygga!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se