hit counter script



I en värld full av cravings


Skicka dessa lovelys till mig, jag dör i cravings. Budar som en tok på Tradera men tydligen är det inte bara jag som krampar av längtan efter ett par sparklychanels i öronen. Skulle vara så fina till hösten. Jag får kämpa vidare, i wont give up!

Något som också skapar grava cravings var den cremevita klänningen på H&M i Sthlm som tyvärr inte fanns i min storlek. Får kolla upp om den finns i närmaste stad. Den var verkligen hur fin som helst, färgen, a-linje formen, detaljerna. Allt skrek Madelen, högt dessutom. Den var såå Chloé fall.

1 Responses to “I en värld full av cravings”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag hatar dess cravings.. Särskilt när man aldrig får dom :( Snygg klänning btw.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se