hit counter script



Höst must-have's


Snart börjar skolan om och det finns en hel del jag måste införskaffa innan dess. Min rosa ordning och reda almanacka blev det ju inget av eftersom vi åkte hem lite tidigare än planerat. Jag som ville ha en so bad. Har redan införskaffat en hel del höstkoftor som är sådär mysigt oversize som jag vill ha dom, men det fattas nog en eller två innan listan på koftor är komplett. Skulle gärna se en lila i garderoben. Sen såklart ett par lovely ankelboots. De från Scorett var inte alls lika fab IRL om vi säger så, så jag är på jakt igen. Dinsko har några lovande kandidater. Sen såklart har jag kvar mina chanelörhängen som jag så ivrigt väntar på. FAB!

2 Responses to “Höst must-have's”

  1. Anonymous Anonym 

    vad ska du gå nu i höst?

  2. Anonymous Anonym 

    Ja, antingen IT/Media eller Media journalistik

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se