hit counter script



Apple VS Strawberry



Let's say att du får ett av mig, vilket suktar du efter?

17 Responses to “Apple VS Strawberry”

  1. Anonymous Anonym 

    Även om jordgubben är väldigt uttjatad så skulle jag välja den:)

  2. Anonymous Anonym 

    Jordgubben tack! :)

  3. Anonymous Anonym 

    JORDGUBBEN, helt klart :) Galet fint!

  4. Anonymous Anonym 

    Äpplet absolut! Det är så mycket finare.

  5. Anonymous Anonym 

    Självklart äpplet! Ett rött eller grönt, tack!

  6. Anonymous Anonym 

    Jordgubben är lite överhypad tkr jag, men det skulle nog ändå bli den :)

  7. Anonymous Anonym 

    Ett rött äpple tack. :)

  8. Anonymous Anonym 

    äpple i svart, så trött på jordgubben

  9. Anonymous Anonym 

    Jordgubben.

  10. Anonymous Anonym 

    jordgubben i rött, mycket sötare trots att den är lite "uttjatad"

  11. Anonymous Anonym 

    äpplet :D

  12. Anonymous Anonym 

    äpplet tror jag, jordgubben har alla. ^^ men den är ju rätt snygg den med.

  13. Anonymous Anonym 

    oj, från mej. ^^

  14. Anonymous Anonym 

    GUD så fattig jag skulle ha blivigt, 13st Kenneth Jay Lane är inte helt omärkbart för min tunna plånbok att ge bort!

  15. Anonymous Anonym 

    Ett lite sent svar! :D Jordgubben - trots all hype. Jag tycker helt enkelt inte att äpplet är vidare snyggt. (Please, don't verbaly kill me.)

  16. Anonymous Anonym 

    Äpplet är trött på gubben!

  17. Anonymous Anonym 

    Äpplet. Jorgubben har lite to much prickar på sig.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se