hit counter script



I min sommarjobbs väska


För att överleva en dag som guide på mitt
sommarjobb utan besökare what-so-ever så
behöver jag följande prylar!

Två böcker ♥ Tidning ♥ Rosebud läppbalsam ♥ Min röda vintage lackbörs ♥
♥ hårspray ♥Jelly pong pong stick ♥ Mina nycklar självfallet
♥ snus & tuggummi ♥

4 Responses to “I min sommarjobbs väska”

  1. Anonymous Anonym 

    Nice nice, den där shopaholic boken har jag oxå :)

  2. Anonymous Anonym 

    Vilken söt väska, är det den från Asos?! Sommarkramar! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Haha inte visste jag att du snusade kvinna :D

  4. Anonymous Anonym 

    Visst är väskan för underbar? (: Den är från ASOS ja!

    Haha, nu blev du en erfarenhet rikare (:

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se