hit counter script



Höst


Min höst




Alla bilder lånade ifrån Shopbop

4 Responses to “Höst”

  1. Anonymous Anonym 

    Ser skönt ut. Du är nog lite som jag - gillar sköna kläder. Am I right?

  2. Anonymous Anonym 

    Åh när jag ser kläderna längtar jag nästan till hösten! lite less vår/sommar modet nu! :D

  3. Anonymous Anonym 

    Jag skulle gärna vilja ha ett par stupisar i mörkare gråform, sådanna som fröken lohan har :)

  4. Anonymous Anonym 

    Gillar verkligen comfy kläder som är snygga på samma gång! Borde vara lag på att endast bära sånna!

    Jag längtar faktiskt också, även om sommaren aldrig riktigt kom till lilla malå.

    Jag ska se till att äga ett par (:

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se