hit counter script



Fröken avund


Känns lagomt orättvist att veta att R syster är i ett 30grader
varmt Toscana med sin man. Fast första veckan i Augusti så
Åker jag och R hem till dom i Sthlm för att spendera några
dar där. Känns kul eftersom man inte träffar dom så ofta.

5 Responses to “Fröken avund”

  1. Anonymous Anonym 

    Sicken söt outfit! Jag tror jag skulle finna mycket jag tycker om i din gaderob :)

  2. Anonymous Anonym 

    Oj så sött linne du har, vart är det ifrån?!

  3. Anonymous Anonym 

    Snyggt!

  4. Anonymous Anonym 

    Man får tacka :) Det kändes som att det var en slappar-dag idag. Pösigt är så skönt!

    Linnet är ifrån H&M, men flera strlk:ar för stort så jag kan använda den som klänning i höst.

  5. Anonymous Anonym 

    Jättesöt outfit, blev lite småkär i halsbandet! Har ett likadant linne, men det satt waaay mycket bättre på dig :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se