hit counter script



We all love ASOS


want it, and NEED it
Bloggarinnornas maniska behov av fagra ting från ASOS verkar inte vara en döende trend. Man är väl inte sen att haka på? Min första beställning blev en hit så, kan man ge mer än högsta betyg? På bilden ser ni då skjortan jag beställde, shortsen och vagt ser man de söta rosett skorna med. Skorna var ett litet mysterium, först kanske jag ska erkänna att mina fötter är mysterium, STORA mysterium. Har strl 38-39 på den vänstra foten och 39-40 på den högra. Okey, killar "ska" ju ha stora fötter av en anledning (haha) Och jag får väl säga att "with big feet comes big personality?" haha. Åter till ämnet, en sko passade perfa, på min största fot haha. Men en sko glappar REJÄLT! Aja, dagens i-landsproblem! Heltklart. På söndag ska jag förresten färga håret så, wish me luck!

Tjingeling!

3 Responses to “We all love ASOS”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh så fina fynd. Speciellt blusen, supersöt. :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jättesnygga fynd!! jag gillar verkligen asos =)

  3. Anonymous Anonym 

    åh, jättefint alltihop! jag bara älskar asos =)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se