hit counter script



Min första lista


Som jag så rävigt snodde av Sigrid

Lyssnar på just nu: Den älskvärda tystnaden
Jobbigaste skolämnet: Matte, åter matte
Favoritcafé: Blir nog waynes
Favorittidning: Veckorevyn addict
Favoritplagg i garderoben just nu: lååånga tröjor
Längd: Ganska precis 1.70
Byter gärna garderob med: Nicole Richie (adopt me please)
Vanligaste färgen på mina kläder: Prova ovanligaste..
I sommar kommer jag gå klädd i: Allt som känns bekvämt
Jag doftar: Snart Chanel no.5 om jag får bestämma
Favoritmodellen just nu: Blir nog Svenska Caroline för att vara patriotisk
Byxa eller kjol? båda
Så många skor har jag: Skor prioriteras inte tyvärr, inte överdrivet många
Sminktips till almänheten: Ge mig snarare tips.
Du trodde att han skojade när han sa: "Jag är inte bög, jag är en homofil"
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Louboutins, Spybag Och en Stam
Senast utlästa bok: Im a magazine person.
På rasterna i skolan: Skrattar jag med mina tjejer tills jag faller ihop.
Mitt rum kan beskrivas som: Temporärt
Mig själv med tre ord: fun, loving, lappjänta.
Jag tränar: På att inte göra nått?
Jag ville bli när jag var liten: Ett geni
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Usa, london? gimme.
Linje på gymnasiet: Nu IT/ME förhoppningsvis Media Journalistik efter sommaren.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se