hit counter script



Min morgondag


Ashley out and about med döläckra Chanelväskan.
Imorgonbitti ska jag se till att dra mig ner på stan och kolla in lite söta blommiga toppar på Indiska bl a. Jag kan hoppas att jag hittar en, eller om jag får vara överpositiv - två?! Sen ska jag lämna tillbaka en oversize t-shirt på H&M och byta den mot en annan, fladdrigare modell. Kan förövrigt berätta att jag gjorde ett galet fynd igår, eller rättaresagt två. Två romantiska oversize skjortor i vitt och en i benvitt. Den ena sötare än den andra.

1 Responses to “Min morgondag”

  1. Anonymous Anonym 

    Jättesnygg outfit och väskan är ju så snygg! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se