hit counter script



Flashy



Billig outfit?
Fendi bälte
Ser inte märket på solisarna men säkerligen dyrt!
Hermés Birkin

Dyr donna den där mrs Beckham

5 Responses to “Flashy”

  1. Anonymous Anonym 

    fendibrillz också :/ ingen hit-outfit tycker jag. vita jeans=äckligt!

  2. Anonymous Anonym 

    vita jeans är ju vrål snyggt (:

  3. Anonymous Anonym 

    Jag tycker att det ser ut som chanel brillor..fast det kanske bara är jag som inbillar mig..

  4. Anonymous Anonym 

    Jag har då ingen som helst aning om märket på solisarna om jag ska vara ärlig, ser faktiskt inte, men jag får lita på er (:

  5. Anonymous Anonym 

    håller med dig madde vita jeans är lovely, speciellt nu mot sommaren! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se