hit counter script



Blushy


Blush.se paketet har kommit!
Åh Mamma berättade att mitt paket från Blush.se har kommit! Så nu ligger det och väntar hemma hos mina lovely parents 12 mil härifrån. Mawh, att man alltid ska måsta längta till saker. Den som väntar på något gott.. väntar oftast föör länge! Men på fredag så rycker jag upp det illa kvickt! Ska ta en bild på Jelly pong pong resultatet, märkte själv att jag saknade bilder på folk som provat så!

6 Responses to “Blushy”

  1. Anonymous Anonym 

    kul med paket! har du inte fått ditt asospaket? jag har nämligen fått mitt, så imorgon får jag se om det motsvarar förväntningarna! snabb leveranstid må jag säga!

  2. Anonymous Anonym 

    Nepps, gjorde stor beställning + att ASOS skickade ett mejl där det stog att de inväntade ett plagg jag hade beställt, så det tar nog ytterligare en vecka! tyvärr ;/
    hur var "the dress" :D

  3. Anonymous Anonym 

    okeej! klänningen var över förväntan! trodde verkligen inte att den skulle passa som den gjorde, så glaaad blev man! hur var sminket?? :D

  4. Anonymous Anonym 

    Men så kul, så nu är klänningen fixad? Ja sminket var verkligen allt jag väntat mig och lite till, är extra förtjust i rouget, kommer aldrig att byta märke nu.

  5. Anonymous Anonym 

    japp nu är studentklänningen fixad! :> nu fattas bara en outfit till på kvällen, men det känns mindre kruxigt. vad spännande med rouget, blir riktigt sugen på testa fast jag tycker oriflame´s crush blush funkar riktigt finfint! hahah :)

  6. Anonymous Anonym 

    Har inte sett till märket oriflame på ett tag, tråk. Tycker verkligen du ska testa jelly pong pong, så himla behändigt!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se