hit counter script



SPYBAG!


Spy-mani
WOHO! hittat en spybag som går ut för en tredjedel av orginalpriset pågrund av en lång reva inne i väskan. Ska man be pappa gå i godo och vara skyldig honom en förmögenhet (för mig iallafall) eller ska man låta bli? Åh, vill ha, jag skiter väl i revan?

5 Responses to “SPYBAG!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vart hittade du den? På Ebay lr?

  2. Anonymous Anonym 

    jag vill också haaa! man får bara hoppas att jag får en fin födelsedagspresent från asos, man får nämligen veta vem som vinner väskan därifrån den 3 maj!(min födelsedag) hahah :>

  3. Anonymous Anonym 

    "beundrare":Fick hjälp av en bekant som surfar på en ebay liknande sida faktiskt (: Sugen som attsingen på den.

    Sanna:Haha, du får hålla tummarna, för jag kommer då verkligen inte att vinna den.

  4. Anonymous Anonym 

    Köp köp köp! (Du kommer inte ångra dig) :D

  5. Anonymous Anonym 

    Jo, jag fick fundera två veckor, hon hade inte bråttom! Men vi får se, det är ju ändå en hel del pengar (för mig) Men sugen som attan!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se