hit counter script



Lägenhet!




Försökte verkligen adda ett par Ballerinor till skosamlingen idag, men det ville sig inte och jag hittade verkligen inte någonting. Ge mig dessa tack? Pretty ballerinas, åh så söta.

Åh, hittat världens underbaraste lägenhet! Äntligen mitt eget place. Fattar inte hur den där godbiten kan gå för 1500:- i månaden? Fett kök, sovalkov, mini vardagsrum, im in love. Tjejen som visade den var hur gullig som helst. Lattefärgade väggar och jag kan verkligen se framför mig hur underbart det kommer att bli! I love it. Sovalkoven ska dock målas om, eftersom den var blå, men annars var the appartment superb. Inflyttningsbar så snart som den 25 maj! Jag har lägenhet den 25 maj.

2 Responses to “Lägenhet!”

  1. Anonymous Anonym 

    Är inte du 17 år? Fan vad tidigt du flyttar isåfall!

  2. Anonymous Anonym 

    Jo jag är 17, men eftersom jag studerar på annan ort (12 mil hemmifrån) så har jag ju inget direkt val.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se