hit counter script



Käftis på krigsstigen


Käftis gillar inte mig. Kom till tandläkarmottagningen kl. 09.00. Sitter där utanför ett tag och halvsover. Tillslut undrar damen i luckan om jag väntar på någon som är hos tandläkaren. Jag svarar att jag hade tid kl. 09.00. Hon kollar datan och säger att jag måste ha läst fel, jag har tid klockan 10.00. King! Jag är sämst. Jag lyckas smöra till mig en tid och förklarar att jag måste iväg till jobbet, så det är lite brådis. Jag får gå in till en käftinspektör och följande scenario följer. "Snusar du?" lång paus "Mjaa, det har väl hänt" Kvinnan med munskydd blir efter detta en helt annan person. Hon blir arg på mig, på riktigt och tycker jag är dum. Jag håller med om att det inte är bra att snusa. Hon fortsätter med en 20min utskällning som täckte snus och graviditet, snus och tänder, snus och mage, snus och hals, snus och cancer.. etc etc. Jag förklarar att hon måste, måste, måste börja kolla i min mun snart för jag ska på jobbet. Typ nu. Pekar på klockan och ser allmänt stressad ut. Vad gör hon? Jo, hon sliter min överläpp över näsan på mig för att göra en damage control. Det blev inte mycket tid över för min undersökning. Men jag fick en hejdlöst avancerad och utbildande tobaksundervisning. Jag hade nästan lite dåligt samvete när jag köpte en dosa snus på vägen till jobbet.. Smisk på bara stjärten borde jag ha.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se