hit counter script



Trött tjej!


Jag är utbränd, eller åtminstånde inbillar jag mig det. Vill bara krypa under täcket direkt jag kommer hem från jobbet och sova som det inte finns någon morgondag. Imorgon är jag ledig, första dagen på länge! Känns så grymt jävla skönt så orden räcker inte riktigt till. Vad ska jag göra? Jag ska inte göra ett jota. Annars kan jag berätta att jag och R kollat på en lägenhet ikväll. Den 3:dje vi kollar på. Den här skulle man inte få tapetsera om i, och då var det tack och hej för min del. Det är ju viktigt att få ett personligt hem som passar oss, inte någon annans smak och tycke. Så jakten på det perfekta hemmet fortsätter.. I'll keep you updated.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se