hit counter script



Onsdag


Jag hatar vädret. Det snöar konstant! Det finns inget slut, det bara vräker ner. Vinterland på nytt, just när jag väntade vår. April är ju min favoritmånad. Det brukar ju ljusna i April, smälta bort lite snö och barmark kommer fram. Ballerinas. Fy. Jag vill inte ha mer snö nu. Ah well. Ska ut och äta middag med en kompis ikväll. Förhoppningsvis något flottigt och onyttigt. Det är precis vad jag behöver. Flott. Lev och må!

1 Responses to “Onsdag”

  1. Anonymous Anonym 

    Nej, torrare vägar och lite sol skulle inte skada :)
    Ha en fin kväll

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se