hit counter script



The Viewty Beauty!


Wawaviwaa.. Blir bara mer och med sugen på den här yuppinallen. En mediatelefon som tydligen ska ha funktionen "blogger". Jag bloggar ju för blogger så det är ju inte direkt ett minus. Fick en kommentar av en läsare som tyckte att den hakade upp sig lite väl mycket, och jag hoppas att det är mer eller mindre - för den här vill jag verkligen ha. Den är snygg och funktionerna är spejsade. Touchscreenen lockar enormt. Sms tangentbordet ser också ballt ut. Bara att spara, spara, spara. Den här måste jag bara ha! Kolla in den här recensionen från Shiny Media på Youtube. Dreggel.

3 Responses to “The Viewty Beauty!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag funderade lite på den också, eller snarare funderar, men grejen är den att jag har haft en LG i ett och ett halvt år och den håller inte ihop länge till kan jag säga. Trasig som bara den.
    Två av mina kompisars telefoner har dessutom gått sönder, på ett eller annat sätt. Den ena ramlade isär i två delar.

    Inte sådant man vill veta kanske, men hellre i förväg än när det är försent kanske?

  2. Blogger Madelen 

    Jag har haft mobiltelefoner av nästan alla märken på marknaden och de lyckas alltid gå sönder. Ändå är jag ingen mobilmisshandlare. Nokian jag har nu lever sitt eget liv så nästan allt känns som en förbättring. Det är bara hoppas att den håller. Gasa tills det rasar ;)

  3. Anonymous Anonym 

    Hej:) Jag har telefonen och kunde inte vara mer nöjd! Min har aldrig hängt sig den beter sig väldigt fint och är bättre än jag trodde. Tycker att du ska satsa på en sån :) Kram Sandra

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se