hit counter script



Dagens tips..


Jag måste tipsa om en riktigt bra blogg. Erick är ärlig, rolig och bjuder på både skratt och en och annan tankeställare.
I huvudet på en bög. Läs, läs, läs!

3 Responses to “Dagens tips..”

  1. Anonymous Anonym 

    Oh, visst är hans blogg käck!!
    Förresten köpte du inte kopior av Chanel örhängen under hösten-06? Hur har de hållt sig? Var kvaliten ok eller har de tappat lyster eller blivit bruna?
    Tacksam för svar
    Glad påsk!
    /Micha

  2. Blogger Sanna 

    DU! Visst ser du vem det är? Det är ju han från Malå eller Adak, men då hette han väl inte erick? lika gammal som dig.. det slog mig när jag såg bilden på hans mamma.. coolt!

  3. Blogger Madelen 

    Anonym: Yes! Jo men du dom har hållit sig riktigt fina. Men kan inte påstå att jag har nött ut dem. Men dom är i Silver så.

    Sanna: Jo jag vet :) Läste du hans insändare i norran för ett tag sen? Riktigt starkt gjort.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se