hit counter script



Meet the spartans


Såg Meet the spartans igår. Jag kan inte hjälpa att tycka det är lite roligt. Kritikerna får såga den hur mycket dom vill, jag skrattade till då och då och det är väl det som är meningen. Roligast var Chris "leave Britney Alone" Crocker. Så har du sjukt dålig humor så får du säkert kväva ett och annat skratt, för det tåls att nämnas att den inte roade alla.

I övrigt kan jag tala om att det är väldigt soligt och fint här hemma i lilla Malå. Mycket turister i skidbacken och på byn. Precis som påsken brukar se ut här. Det enda jag saknar är fåris, familjen är ju där nu och vi brukar alltid vara där minst en helg på påsklovet. Jag blev tvungen att stanna hemma i år, som jag nämnde i förra inlägget. Trist.
Hur ser påsken ut för er, någon rolig resa?


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se