hit counter script



Lista!


Lista som jag styckat, snodd från MissG
Vem är viktigast för dig:
Det är mer än en person. Min pojkvän, familjen och vänner..
Bästa film:
Purpurfärgen är riktigt bra, men jag gillar många filmer..
Tror på liv på andra planeter:
Skeptisk..
Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja, han är en nära vän..
Är du fortfarande kär i honom:
Nej inte det.. Men vi är kompisar
Du några homosexuella vänner:
Ja och hon är världens bästa! Jag saknar dig
Tror du på mirakel:
Jag tror på allt gott. Mirakel included.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja! Om inte annat så hoppas jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Sisådär.. . Ibland, ibland inte.
Har du en besatthet?
Är ett popcorn monster.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se