hit counter script



LG Viewty


Nån som har en sån här? Var och fingrade lite på den igår och tycker den ser himla fin ut. Den är rätt dyr, men nu jobbar jag och nått ska man väl få unna sig? Min telefon är dessutom inte helt pålitlig. Den är allergisk mot att skicka sms (den raderar allt man skriver) och den har lite poltergeist syndrom. Slår av och på mellan varven. Men åter till frågan, nån som har en Viewty, och i såfall vad tycker du om den?

2 Responses to “LG Viewty”

  1. Anonymous Anonym 

    Hejsan! Jag har en, och har haft den sen början av december. Jag måste säga att visst är den bra, men touchscreen:en tjorvar något så otroligt, och det är rätt drygt att smsa. I det stora hela är den helt okej, men jag vet inte om jag rekommenderar den, på grund av att den kan "haka" upp sig rätt ofta, och stannar så tills man tagit ur batteriet, och detta händer som sagt, ändå inte så himlarns sällan.

  2. Blogger Madelen 

    Aj fan! Det där med att haka upp sig är det jag stör mig mest på med min nuvarande telefon. Tack för att du kunde göra en lite recension av mobben åt mig - nu har jag något att fundera över! Kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se