hit counter script



Påsklov?


Sista skoldagen imorgon, sen är det påsklov. Inte för att det blir mycket lov för min del men. Jag ska jobba hela helgen, och hela lovet. Som tidigare nämnt behöver jag en ny mobil så jag får väl tänka på det helt enkelt. Nu? Top Model..

2 Responses to “Påsklov?”

  1. Anonymous Anonym 

    Varje gång jag besöker din blogg blir jag lika förundrad över att knappt nån skriver kommentarer! Så vad tusan, nu gör jag det :) Måste säga att jag gillar din blogg sjukt mkt, vore roligt om du uppdaterade lite mer med dina snygga collage och inlägg i allmänhet! Men jag ska inte vara sur och hota med att sluta läsa eller nåt (har fått för mig att det är sånt bloggläsare gör när det blir glest mellan uppdateringarna?). Tänkte bara ge lite uppmuntran och jag kommer iaf fortsätta läsa så länge du håller på :)

  2. Blogger Madelen 

    Gud vad glad jag blir!
    Jag är skitkass på uppdatering, men jag gör verkligen mitt bästa att hålla igång bloggen samtidigt som man jonglerar skola, jobb, pojkvän och annat. Så att nån stöttar och förstår gör grymt mycket! Tusen tack till dig. Du gjorde min dag.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se