hit counter script



Lista!


När gick du upp idag?
Jag rullade ur sängen 08.30, lagom tidigt.
Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend. .
Senaste filmen du såg på bio?
Cloverfield, den sög
Favorit-TV- program?
Gynning, Topmodel, Efterlyst, The hills m.fl.
Vad åt du till frukost?
Ett glas smoothie, en macka med skinka och lite te
Vad är ditt andranamn?
Jag har 2 men dom behöver vi inte ta upp här :)
Din favoritmat?
Mammas älgkött dränkt svartvinbärssås, det är himmelriket.
Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding är helt bannlyst i mitt kök, fyyyy.
Favoritchips?
Helt klart Svenska lantchips i gräddfilssmak.
Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar på min mp4, alla mina favoriter från 1999-08 ;)

2 Responses to “Lista!”

  1. Anonymous Anonym 

    Håller totalt med dig att det är dom godaste chipsen! ;)

  2. Anonymous Anonym 

    vad menar du med inte nämnas? ditt andranamn som börjar på V är väll det tuffaste av alla? ;) haha puss

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se