hit counter script



Coldplay - Fix you


Coldplays "fix you" är min feeling blue låt. Måste verkligen kämpa för att hålla tårarna inne när jag hör den. Den är så vacker, den betyder så mycket för mig. Av så många anledningar. Nu går den på repeat. Hela dagen, hela veckan, alla timmar på dygnet. Jag somnar till den.

1 Responses to “Coldplay - Fix you”

  1. Anonymous Anonym 

    Håller med dig! Fantastik låt. Det värme rejällt när man hör den. Den hjälpte mig igenom både skildsmässa och nya förhållanden. Försöker få min redaktör att gå med på att ha med den i mitt läromedel.;-)
    Dominic

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se