hit counter script



Magazine Magic


Det är tredje gången jag provar mig på lite Magazine Magic och den här gången "sminkade" jag Natasha Poly. På före bilden gissar jag att hon är rätt osminkad och naturlig. Jag jämnade ut huden, som en foundation vanligtvis gör. Sen la jag ett rödtonigt rouge, ljusrosa läppstift och sotade ögon. Sen ljusade jag upp håret litegranna. Tänk så mycket man kan göra med en dator?

Etiketter:

3 Responses to “Magazine Magic”

  1. Anonymous Anonym 

    Är jätte nyfiken på hur då lyckas!?! Använder du Photoshop? Vilka "verktyg"? Kul grej :)

  2. Blogger Madelen 

    Jo jag använder mig av Photoshop, och basverktygen som finns där. Inget nerladdat eller så! Helt basic.

    Tack :)

  3. Anonymous Anonym 

    Otroligt tjusigt gjort! Kan inte du göra en liten Photoshopguide någon gång? För oss lite mindre photoshop-begåvade... ;D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se