hit counter script



AJ!


Visdomständerna dödar mig! Jag kan inte stänga min mun, så inte nog med att jag måste ha sprängande huvudvärk och ont i käften, nu ska man tydligen se ut som ett riksmongo samtidigt. Perfekt! Skjut mig.

5 Responses to “AJ!”

  1. Anonymous Anonym 

    Hey! Det är så att vi nyss har startat en blogg och då kom vi på idén att det vore kul med en bloggträff för oss norrländska bloggare, vad sägs om det? :)

  2. Blogger Madelen 

    I've been waiting! Jag är på! Tid och plats och jag kommer :) Schysst med lite initiativ

  3. Anonymous Anonym 

    Hej! Du, det är synd om mig också. Fredag: Jag försov mig, hittade inte nycklarna till jobbet, när jag hittade dem glömde jag de hemma, skulle köpa fikabröd och hade glömt börsen och när jag hittade åt den hade den åkt tvättmaskin i 40 grader och sköljmedel. Lördag: Skulle tända ljus tändstickan började brinna och gick av och ramlade ned i min handväska, skulle stöka av köksbänken spillde ut ett paket mjölk, en flaska saft rann ut i skafferiet och när jag städat upp allt och ställde in sista konservburken i skafferiet - RASADE HYLLJÄVELN! känns det bättre nu? Ha det gott // Evelina

  4. Blogger Madelen 

    Med ens kändes allt mycket bättre! Men du! Jag tror på Karma, och nu har du säkerligen en riktigt bra period framför dig när allt gått så pissigt! haha

  5. Anonymous Anonym 

    Bra att du tycker det, men tänkte bara höra om du vet några fler norrländskor?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se