hit counter script



Hatt på!


Jag vill också ha en hatt! Tänkte sno lillebrors gubbhatt från H&M men, tyvärr har jag för liten skalle. Man såg bara min näsa när jag hade på mig den. Shiteouz! Det är ju så snyggt. The search continues. Gladast är nog lillebror över det. Han får ju behålla sin!

2 Responses to “Hatt på!”

  1. Anonymous Anonym 

    hatt e snyggt men skulle nog inte passa mig

    du missar val inte londonbloggen?

  2. Anonymous Anonym 

    superhett med hatt!! ska garanterat ta med min till London på lördag då jag ska spatsera rutn och njuta av londons gator!!
    kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se