hit counter script



Jessica Stam makes it happen


Jag letade runt i arkiven efter bilder på Jessica Stam. Det jag tänkte på då var hur många bilder det fanns på henne då hon tog tag i saker själv. Bättrade på sminket, målade naglarna och la mascara. Tycker det är riktigt roligt att se. Jag tänker mig liksom att hon sitter och väntar på att makeup artisten ska komma och fixa och trixa. Sen blir hon less och säger "Ah, what the hell" och tar saken i egna händer. Så är det ju säkert inte, men det är en rolig tanke. Kanske är det så att de rutinerade modeller helt enkelt vet vad som ska göras och får lite fria händer. Blir läppstiftet utsmetat eller bleknar så lägger dem helt enkelt på lite till? Jag är nyfiken, så därför orkar jag undra. Om jag någon dag skulle få träffa henne (hah) så ska jag iaf fråga om det ligger någon sanning i mina grubblerier!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se