hit counter script



Gnällig


Jag har så jävla ont i munnen! Min mun har svullit så jag kan inte stänga den. Visdomständer är inte att leka med. Dessutom ska man måsta ha ont i huvudet samtidigt? Fy. Jag kommer hem från skolan och lägger mig och sover till typ 6. Det gör så förbaskat ont att man kan inte göra annat. Kom fram nu era plågsamma satar så jag kan få gå och slita ut er.

2 Responses to “Gnällig”

  1. Anonymous Anonym 

    Stackare, hoppas det går över snart... :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, jag lider med dej! Hade samma problem själv för ett tag sen fast jag kunde inte öppna munnen istället.. fick liksom lirka in maten med gaffeln ;) har du fått penecillin så borde det gå över snarast :)

    //jessica

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se