hit counter script



Twinspiration


Många är vi som inspireras av tvillingarna Olsen. Vissa har bara "det" och det har dessa brudar. Det där som gör att man inte kan låta bli att titta, man blir intresserad och nästan förhäxad. Det kan vara skönhet, talang eller intelligens. Eller en perfekt kombination av alla tre. Jag har "olsenfebern" sedan länge. De är inspiration i miniformat (seriöst, jag kan inte fatta att jag är Ashley är 155 cm & MK 152 cm) Anyhu, I like em. Gör du?

3 Responses to “Twinspiration”

  1. Anonymous Anonym 

    mary-kate är 1.56-1.57 och ash 1.57-1.59. De har själva sagt det i en live intervju :)

    / Johannag

  2. Anonymous Anonym 

    jag tycker verkligen att de har snäppat upp det på senaste tiden!! otroligt kul att se.. de är en inpirationskälla, helt klart!!

  3. Blogger Madelen 

    Johannag - I see, jag läste det på nån sida. Men man ska inte tro allt man läser. Aja, korta är dom iaf!

    Fashionholic - Dom är verkligen i sitt A-game just nu. Jag gillare jag med

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se