hit counter script



Ditt val?


Jag har fifflat lite igen, den här gången med Vlada Roslyakova. Nu undrar jag vad ni föredrar när ni ska gå ut. En dramatisk ögonmake eller färgstarka läppar och naturlig ögonmake. För båda två samtidigt blir ju lätt lite mycket. Jag är lite feg när det kommer till färgfest på läpparna, men det ska det bli ändring på. Finns säkert nån modig tjej som vågar fuschia!?

Etiketter:

5 Responses to “Ditt val?”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag föredrar att sätta fokus på ögonen när jag festmejkar mig!

  2. Anonymous Anonym 

    samma här!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag väljer nog att markera munnen mer och ögonen mindre. Läppstift är underskattat :)

  4. Anonymous Anonym 

    Varierar nog på humöret,tycker båda stilarna är jätte snygga ialf!

  5. Anonymous Anonym 

    Jag föredrar nog att satsa på ögonen... :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se