hit counter script



September Top 5


Så var det helt plötsligt September. Sommaren är slut och det har både hunnit hagla och regna en hel del. Här är min top 5 lista över september månad.

1. Se bilden - Strumpbyxor, skinnjacka och kaluffsen i en knut. Så mycket orkar man ungefär bry sig när man kliver upp kl. 07.00, äter frulle och ska på skolan för en 3h engelska C lektion. Svårighetsgrad 0 men fortfarande snyggt.

2. Scarfs - Favorit hos mig. Har alltid på mig en scarf. Skulle inte tacka nej till ett busslass scarfar. Dessutom är det skönt för halsen när det blåser mycket ute. Mysigt.

3. Stickat - Jag fryser jämt, jämt, jäämt! Därför är det inte fy skamm att få glida runt i en svintjock stickad sak när det blir lite kallare. Också det väldans mysigt.

4. Min zen - Min Creative Zen på 30gb. Man kan lyssna på musik, se film och skapa egna spellistor för träningspasset, mys i soffan och så. Jätte bra mojäng. Dessutom är den så rosa och fin.

5. Kjolar - Snäva, vida, långa, korta! Alla kjolar är välkommna. Helst i lite grövre material. Som den på bilden. Måste ut på jakt secondhand, där finns de snyggaste


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se