hit counter script



Read me!


1. Blonde av Joyce Carol Oates - Jag vill bara kasta mig över den nu. Men jag lovat mig själv att ha nån bok sparad till Bulgarien resan, och den här känns exemplarisk för det. Jag är så himla fascinerad av människan och historian bakom henne. Spekulationerna och dramat. Känner på mig att den är en tio poängare.

2. Bergdorf Blondes av Plum Sykes - Chicklittböckernas urmoder Plum Sykes. En odödlig snobbhistoria fullproppad av lyx utan gränser. Perfekt sommarläsning, för lata dagar i stekande sol, en kall cola bredvid sig och rätt musik i lurarna.

3. Snabba Cash av Jens Lapidus - Väldigt inte jag, men det känns fortfarande som att jag bara måste läsa den här boken. Den har hyllats och prisats överallt känns det som. Då måste man ju läsa den. Nyfiken som man är så.
Mer tips på böcker man borde läsa?

3 Responses to “Read me!”

  1. Anonymous Anonym 

    Blonde boken är bra MEN (och ett ganska stort "men") den är jättetrög. Om du vill läsa den först kan jag lova att det räcker med att ta med bara den, för den räcker nämligen i månader.

    Jag har inte läst ut den än för att den är så trög och jag hann bara till hälften trots flitigt läsande under en månad / Lina

  2. Anonymous Anonym 

    Hej! Jag funderar på att köpa en creative zen V + (tror jag att den heter). 2 gb är det iallafall. Vet att du har en så jag tänkte fråga dig om du vet. Det står att man kan visa filmklipp, men hur långa då? Kan jag tex ha en hel långfilm på den när det bara är 2 gb eller vad? Är inte särskilt teknisk haha :P

  3. Anonymous Anonym 

    Nå som den siste Harry Potter boken slippes ut burde du jo lese de tidligere for å friske opp minnet :)
    Hvordan lager du forresten de fantastiske kollasjene dine?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se