hit counter script



Jag klarade det!


Jag har tagit Körkortet! Det är därför jag har varit så osocial och inaktiv på bloggen. Jag har bott 2,5v i Arjeplog och kämpat som ett djur med det där baskade, men otroligt bra lilla rosakortet. Och snart kommer det på posten. Tills dess får jag nöja mig med en liten lapp som intygar att jag kan minsan köra bil! Jippie!

8 Responses to “Jag klarade det!”

  1. Anonymous Anonym 

    grattiss !

  2. Anonymous Anonym 

    Stort grattis! Vad roligt! =)

  3. Anonymous Anonym 

    GRATTIS! Kommer ihåg min lycka när kortet var kirrat :) kan det ha varit hos löfboms du tog det? lasse löfbom? :P

  4. Blogger Madelen 

    Tack så mycket allihop :)
    Jag tog mitt på Swillos trafikskola :)

  5. Anonymous Anonym 

    grattis du!! vi ses i rusningstrafiken i malå :)

  6. Anonymous Anonym 

    Grattis!

    Gud vad bra att du är tillbaka, vardagen är mycket roligare när det händer nåt på din fantastiska blogg. Ska in och kolla lite på cocoo. Höres// Evelina

  7. Blogger Madelen 

    Re Sanna: Tackar! Ja vi lär ju fastna i nån milslång bilkö :)

    Re Evelina: Tack tack :) Så snäll du är. Jo ta och kika in du. Gud så söt M var idag på sin lilla räzercykel. Jag diggar hans cykelstil :) Haha. Sköt om er!

  8. Anonymous Anonym 

    Stort grattis, vad härligt!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se