hit counter script



Net-a-porter.com Sale


Net-a-porter är ingen budgetsajt. Och inte ens när det reas ut varor kan man våga påstå att det är billigt att shoppa loss. Men drömma kan man alltid. Om jag mot all förmodan skulle få för mig att slänga iväg en beställning och bränna 90% av semesterpengarna på något hos Net-a-porter skulle det vara nått av dessa plagg eller skopar som flyttar in.

1. LBD by Development - Svinsnygg LBD med intressanta linjer. Lättmatchad och går både att klä ner och upp. Tycker att en svart klänning är en bra investering som man kan satsa lite pengar på då den alltid behövs i garderoben. Så om jag klickade hem den här klänningen för 2630kr skulle jag nog inte ligga och kallsvettas nätterna igenom hela veckan. Bara typ, 3 dagar.

2. Fest skor Michael Kors - När jag är i Stockholm måste jag hitta ett par snygga liknande träklackar. Dom är ju så fina så det går inte att beskriva. Han kan verkligen designa skor den där Michael. Ni vet snubben som sitter i juryn i Project Runway. Jag gillar skon, men som sagt, kallsvettningsfaktorn är hög. 2091kr för ett par skor som man garanterat festar sönder. Ih!

3. Vardags skor Marc Jacobs - Så läckra, coola, balla, you name it. Jag vill ha. Till min enorma lycka har wedins gjort ett par brillianta kopior som minskar svettfaktorn något. Dom ska jag nog haffa. Nej nitar tycker jag är rätt ballt, men inte riktigt så ballt att jag slänger ut 3149kr, men som sagt. Om shoppingbudgeten tillät det.

4. Vardagsklänning från Antik Batik - Bohem chic klänning som ser grymt skön ut. Så fint med mönster på klänningar. Den ser liksom hemmagjord ut. Den är så unik, så speciell. Jag dras något så enormt till den. Den kostar visserligen skjortan till och med på rea. 2771kr för en klänning känns rätt mäktigt. Men den är så grymt snygg så jag kan tänka mig punga ut pengarna.

1 Responses to “Net-a-porter.com Sale”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh, jag vill ha skorna med nitar från Marc Jacobs. Så snygga! Funderar på att fixa till ett par själv..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se