hit counter script



El Stockholmo


V.30 åker jag och min vapendragare och pojkvän till Hufvudstaden för lite relaxing och shopping. Har du något tips på nyöppnade affärer man inte får missa eller så. Ja, vad som helst. Tipsa! Vill få ut så mycket som möjligt av våra dagar där. Förra sommaren åkte vi ju och med hjälp av tipsen jag fick då hittade vi garanterat mycket bättre än vi hade gjort utan.

2 Responses to “El Stockholmo”

  1. Anonymous Anonym 

    Kolla in min kategori i bloggen som heter "nya butiker". Där kanske du hittar något intressant. Hoppas du får en härlig vecka i El Stockholmo.

  2. Anonymous Anonym 

    Jag tipsar om hela södermalm (speciellt Café String på nytorgsgatan 38!) och sedan Second hand Mix på sibyllegatan 26 på Östermalm.

    ha det mysigt i Stockholm! / Mira

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se