hit counter script



Ancient Greece


Jag och en kompis strosade på stan och gick förbi ett skyltfönster med en långklänning i pucci liknande mönster innanför glaset. Skulle du kunna tänka dig ha på dig en såndär? Undrade hon. Jag grubblade fasligt länge, och svaret fick bli jag vet inte. Men nu vet jag! Japp, det skulle jag.

1. Melissa Odabash långklänning - Gudinneklänning, blir det kvinnligare än så? Riktigt grekisk känsla över hela klänningen. Och färgen, helt fantastisk. Allt jag tänker på nu när jag ser en långklänning är ett nattsvalt bulgarien på en liten mysig restaurang i Nessebar. Den är ju faktiskt vacker. Varför tog det så lång tid att förstå det?

2. Michael Kors Jesus sandaler - Varför låter det "hesuuus sandal" när jag tänker det och inte Jesus sandal? Shit the same. Förr hatade jag dom, men också dessa har vuxit i mina ögon, och etsats sig fast i min näthinna. Dessa från Michael Kors är ruskigt snygga, och dyra.

3. Smycken - Ambandet från KJL är fläskigt, klumpigt och väldigt nu. Enda minuset är väl att det finns riskt för att armbandet lämnar ett brett vitt märke efter sig om du har det på dig ute i solen. Alla har väl sett nån med "armbandsurbränna" Men på kvällen passar det ju ypperligt. Halsbandet från Zoe & Morgan gör en pågränsen till knäsvag.

4. Bronze & Pout - Bronzing powder har verkligen slagit igenom och blivigt en trofast tjänare i sminkväskan. Jag är sugen på att prova Nuxe bronzer. De flesta vet också att läppglans på burk inte är någon vidare hitt när det blir varmt ute. Det smälter i locket. Satsa på ett snyggt tubgloss istället.

2 Responses to “Ancient Greece”

  1. Blogger sandra 

    hejsan. vet du var man kan köpa nuxes produkter? har letat lite men jag hittar inte något på internet...

  2. Anonymous Anonym 

    nuxes bronzepuder är helt sjukt bra! Finns att köpa på NK och Åhléns!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se