hit counter script



Shopping Checklist


Organiserat teamwork (pojkvän är kartläsare, jag är stressad) och planering är rätt viktigt när man under tidspress ska hitta allt det där man nu hoppats på att hitta. Vi kommer att vara ur vårt element när vi når Stockholm så det är important as hell att vi vet var vi ska och hur vi smidigast tar oss därifrån. När det kommer till shoppingen är det nog bäst att jag tar mitt ansvar som flickvän och vet vad jag vill ha. Att glida runt planlöst i inne på diverse affärer är inte min pojkväns favoritsak här i livet. Så detta är för husefridens, och självklart effektivitetens skull.

1. Jesus sandaler
2. Persikofärgat rouge
3. Kjolar, toppar, klänningar & T-shirts
4. Partyskor bred klack
5. Bodyscrub & solskyddsfaktor
6. En stor rymlig läderväska
7. Missoni inspirerad scarf från H&M
8. Osis volympuder
9. Saltvattenspray
10. Bodyshops Bronzepuder

1 Responses to “Shopping Checklist”

  1. Anonymous Anonym 

    Osis volympuder, är grymt nöjd med mitt! Tänkte bara tipsa om att det inte finns på t.ex. åhlens city utan bara på frisör salonger. Så slipper du irra runt där. Hoppas du hinner njuta lite av vår vackra stad också ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se