hit counter script



Taxfree


Fick hem taxfree katalogen idag. Oh my vad mycket det fanns. Både jag och R's syster suktar över YSL's pennconcealer. Hon tycker den är en guldklimp så det avgjorde saken för mig. En sån blir det! Sen hittade jag Cliniques 3-stegsprodukter som jag skulle vilja testa. Och YSL's young sexy love. Taxfree är riktigt rolig läsning.

1 Responses to “Taxfree”

  1. Anonymous Anonym 

    Hej jag undrar bara vad heter den där stilen på din header, alltså det står ju "kissntell" på din headbild vad heter den stilen? vill ladda ner den :)

    Kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se