hit counter script



Get Edgy


1. Burberry Prorsums nitklänning - Alla som läste Glamours nummer med Caroline Winberg klädd i denna nitklänning vet hur grymt snygg den är på. Men vad klär inte fröken Winberg? Tyvärr är det här inget budget köp, och jag har inte sett något budget alternativ. Vilket är grymt synd för den är Så. Himla. Snygg.

2. Michael Kors trä klackar - Nitar och mörkt trä, en lite cool mix. Undra hur väl man skulle trippa i de här pjuckorna. De ser ju rätt stabila ut, men en fredagkväll är inte ens ett par ballerinas låga nog. Anyhuu så är de riktigt fina.

3. Snejanas make - Sotad blick till kvällsbravaderna känns väldigt rätt. Det enda problemet är väl att veta en gräns, sotad blick eller panda blick. Nej tack till de senare nämnda. Dt gäller att vara lätt på handen och sudda, sudda, sudda.

4 Responses to “Get Edgy”

  1. Anonymous Anonym 

    topshop har ett fint budget-alternativ inne nu, fast i svart! du borde kika :)

    //jess

  2. Anonymous Anonym 

    Håller med om Burberry:n i Glamour, ursnygg!

  3. Anonymous Anonym 

    Japp, den där klänningen är fab. Lite coolt att modellerna håller i din skylt - med bloggnamn. Eller är de något fusk i det där? :P Som att du hittade namnet efteråt? Haha

  4. Blogger Madelen 

    Top Chic - Jag har hetat kiss and tell i 1år och Nej, jag har inte tagit mig namnet efteråt. Varför? Jo för att jag har använt mig av photoshop för att redigera dit mitt bloggnamn. Varför 2? Kreativitet.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se