hit counter script



Let's get cheap


Det behöver inte alltid kosta skjortan. Men i regel kostar det oftast någonting. Let's make sure you spend less this time. Här är ett par budget tips som faktiskt funkar fint tillsammans också.

1. Långväst från Topshop - Gud så fin den här var. Till ett par bruna ben är den nog om möjligt ännu finare. Den är intressant att titta på. Jag har pippi på randigt och allt som ögat kan intresseras av. Superschyssta färger dessutom.
2. Bangles från Asos.com - Mixade armband som gör sig riktigt fina på. Tyvärr har jag ingen garanti på att de håller sig just guldiga och inte blir gröna efter en vecka eller två. Hoppas på bra kvalla här.

3. Klackar från Topshop - Prio ett är att hitta ett par schyssta partyklackar i Stockholm. Utbudet här är tyvärr väldigt litet. Jag gillar dessa klackar från Topshop extra mycket och ska se om jag hittar åt dem v.30.

4. Väska från Ellos.se - Åh vad jag är hooked på tanfärgade väskor just nu. Den här ligger i en riktigt bra prisklass dessutom. Tycker den är riktigt fin och ser dyrare ut än vad den är. Och färgen. Magnifique.

5. Rosa Essielack från Blush.se - Tror det hette Calypso. Det verkar ha fin färg. Jag har ett billigare från Mavala, men jag hittade ingen bild. Och det ser ut att vara i samma färg. Mitt heter La paz.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se