hit counter script



Hemmasnickrad Lista!


Dagens bild: Elianne Smit
Tänker: Jobb imorgon, huvva!
Känner: Mig lite smått sömnig
Tycker: Att Jag borde få semester!
Vill: Åka bort med pojkvännen nu
Ska: Sova så snart som möjligt
Borde: Göra checklista inför Sthlm
Måste: Inhandla snygga jesus sandaler
Hoppas: På superfint väder i veckan
Längtar: Efter Bulgarien och Sthlmsresan!
Saknar: Min täcktjuv, han sover hemma inatt.
Drömmer om: En ljuvligt läderluktande Mulberry Bays
Ser fram emot: 2 f*cking weeks i Bulgarien!
Ser inte fram emot: Skolstart. Stay away mofo.

3 Responses to “Hemmasnickrad Lista!”

  1. Blogger Kerstin 

    Åh, Bulgarien. Dit vill jag med åka :)

  2. Anonymous Anonym 

    I min hemmasnickrade lista står det...

    Längtar: tillbaka till helgen.

    Hur kul som helst, eller hur?
    /Evelina

  3. Blogger Madelen 

    Kerstin: Jag ska njuta :)

    Evelina: Fy bubblan vilket party! Jag gillade våran tabledance mer än vakterna tror jag! :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se